Green Motion Biluthyrning COVID-19 Företag Kontakt Boka nu

Om oss

Miljöpolicy

Lojalitetsprogram

Grön Silver Guld VIP

Våra hyrbilspaket

Standard Plus+ Premium Premium+

Uthyrningskontor

Gothenburg Central Station Arlanda Flygplats Jönköping Se alla

Hjälp innan din du hyr bil

Hjälp under tiden du hyr din bil

Hjälp efter att du hyrt din bil

landet du vill hyra från
Vänligen var så noggrann som möjligt
Landet du hyr ifrån
Uthyrningskontoret du hyr ifrån
Vänligen var så noggrann som möjligt
Landet du hyrde ifrån
Uthyrningskontoret du hyrde ifrån

Så här gör du en bokning

Om du vill göra en ny bokning, eller om du behöver ytterligare information innan du gör en bokning, maila [email protected] eller ring vårt bokningscenter på 08-30 27 77

Ändra eller förläng din bokning

Observera att alla ändringsförfrågningar måste göras skriftligen och vi kan inte acceptera eller bekräfta ändringar via telefon.

Så här ändrar du en befintlig bokning som ännu inte har påbörjats

Om din uthyrning ännu inte har startat och du vill göra en ändring, maila [email protected] eller ring vårt bokningscenter på 08-30 27 77

Så här ändrar eller förlänger du en bokning som redan har påbörjats

Om du redan har hämtat din hyrbil och du vill förlänga eller ändra din uthyrning, vänligen kontakta stationen som du bokade från, du hittar alla stationer här.

Så här kontaktar du kundtjänst

Green Motion driver ett internationellt franchisesystem där varje land ägs och drivs under ett Master Franchise Agreement. Green Motion-nätverket har åtagit sig att leverera den bästa servicen till marknadsledande priser. Även om vi alla strävar efter att leverera en kvalitetstjänst så förstår vi att saker ibland kan gå fel. När saker går fel kan du dock vara säker på att vi kommer att göra vårt allra bästa för att ställa saker till rätta.

Ditt ärende kommer att granskas av kundtjänstteamet som kommer att försöka lösa ärendet inom 14 dagar.

Det enklaste och mest effektiva sättet att ta upp eventuella problem är med hjälp av formuläret ”Hjälp efter din uthyrning” ovan. Ditt ärende kommer att granskas av kundtjänstteamet som kommer att försöka lösa ärendet inom 14 dagar.

Fortfarande inte nöjd?

Om ditt ärende har varit öppet i 14 dagar och du inte har fått något svar, eller om du vill eskalera ett ärende, vänligen kontakta följande:

För uthyrning som ägde rum i Storbritannien: [email protected]

För uthyrning som ägde rum i något annat land än Storbritannien: [email protected]